Helg

Ljuvligt skönt att åka hem idag efter en riktig skitnatt. Så svårt att sova. Har liksom varit i sömn men ändå inte stora delar av natten. Rörig i magen har jag också varit. Har väl varit orolig av att jag skulle försova mig och vakna med en hantverkare i rummet. Jo, hon hade bokat att värden skulle komma idag och normalt kommer han på morgonen. Spännande när inte badrumsdörren går att stänga. 

Håller på att göra en sammanställning av alla mina utlandsresor genom året. Ja, de som jag gjort genom jobbet då. Under städningen av rummet så hittade jag alla mina gamla reseräkningar. Har nu skrivet ner alla och börjat räkna ihop. Är dock inte klar än. Men, till Sydafrika har jag varit 48 gånger. Det är minst en vecka varje gång, ofta 10 dagar. Det betyder att jag spenderat mer än ett år där under dessa åren. Ryssland 21 ggr. Nästa vecka ska jag fortsätta. Räkna antal ggr i varje land samt antal dagar. 

Nästa vecka blir också lugn. Har några möten dock men de är lätträknade. 

Imorgon kommer fröken Sanna hem. Vi ska ha en middag på kvällen med goda vänner. Kör systers recept.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg