Stolt som en tupp

Ja, jag vet. Skitlöjligt, men jag kände mig stolt och märkvärdig när jag körde hem från jobbet idag. I ny bil. Var tvungen att köra in och handla, ifall nån skulle se, men inte fan var där nån jag kände. 

Tog tåget i morse och det var första gången med pågatågen. Så himla fina. Mycket bättre än de där nersketna, mögiga och  toaletter-som-aldrig-funkar-tågen. 

Sovit i Sannas rum i natt. Gubben liksom hoppar i sängen och jag börjar nu misstänka att han gör det med vilje på nåt sätt. Han tycker att jag snarkar. Istället för att puffa på mig så studsar han runt som en gummiboll. Nå, för att göra en lång historia kort så sov jag så mycket bättre i natt än de senaste två nätterna. Det blir en repris. 

Olala...träningsvärken består eller snarare kommer om och om igen. 

Kommentarer

  1. Haha, du kunde ju kört inom här så jag kunde se dej...
    Typiskt när man vill att alla ska se..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg