Helgen snart till ända

Efter en trevlig kväll hos syster igår kväll sitter jag och orkar ingenting. Nej, jag var nykter så det beror inte på nån baksmälla eller så.  Tror jag är förkyld och det sitter i som trötthet och viss nästäppa som är otroligt irriterande. 
Sov två timmar igår eftermiddag. Det var så skönt. Sovit ganska länge idag, men är så trött ändå. 
Hade tänkt att springa men det känns inte som inte som läge för det. Trist. 

Köpte nya fina skor igår. Inte så billiga men förhoppningsvis kan jag ha dem länge. Lite orolig att de är för trånga över fotbladet eftersom jag har ganska bred fot, men de lästar ut om det behövs.

Lugn vecka i Stockholm ligger framför mig. Några sista luncher med kamrater. En kväll på stan med en gammal kollega. Funderar på att gå till Horntulls Bodega. Ett antal möten som ska klaras av och lite städning och packning. 8 nätter kvar. Fast det är redan bokat några dagar i Stockholm i april....haha, men då blir det att bo på hotell OCH flyg upp

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg