Sista dagens tåg till Blekinge.


Ja, inte är det kul att läsa, men nu är problemet löst men med stora förseningar som följd. 

Skulle kunna tänka mig ett glas champagne för att fira att jag äntligen lämnar Stockholm. Låter som om att jag velat det länge men det har mest varit de krånglande tågen, det mögiga köket, herrbesöket som varit problemet. 
Efter städningen av rummet gick jag omkring och tittade lite i lägenheten. Alltså, hur står hon ut? Inte skitigt så men en massa saker som ligger precis överallt, i mitt tycke i vart fall. Dock borde vasken i köket få sig en rejäl omgång med en skurborste. Det är brunt i diskhon av gammalt fett och annat mög.




Kommentarer

  1. Tack. Känns overkligt än. Det tar väl några veckor att fatta att man inte jobbar i Sthlm längre

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg