Många samtal mellan halv fem och sex

Nu är klockan halv åtta och inte enda på en och en halv timme. Usch så tråkigt. Här sitter jag alldeles ensam i ett stort kontorskomplex mitt i storstan.

Har skrivet under en debattartikel idag. Den lär komma i lite olika tidningar. Handlar om politiken i Zimbabwe. Frågan är om man överhuvudtaget skulle få inresetillstånd efter det.

Sent ikväll, sent imorgon sent på torsdag. (När jag säger sent så menar jag kring 22-snåret)
Imorgon ska jag hem till en väninna. Hon bjuder på lite sallad och dryck till det. På torsdag ska en annan väninna följa med hem och hämta mina saker och tvn. Sen åker jag med henne tillbaka. Lite mat tror jag nog också att det blir. Om inte, så har jag mina kvarg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg