Tisdag

och bara tre nätter kvar. Herrfritt var det i natt. Skönt. Sovit gott. Länge, åtminstone längre än vanligt. Vaknade i och för sig ganska tidigt av att jag var sketahungrig. Jo, jag åt inte så mycket igår. Blev inte tid till det på nåt vis. Några ägg, två barer, två kvarg och två äpplen. Lite nötter också. Sen spring på det så.

Ikväll blir det till att jobba lite längre. Till cirkus 21. Ska ha jouren och det är lite enklare att sitta här då när man får ett par tre fyra samtal eller så.

Sprang igår. Trodde jag skulle dö. Fick sitta och varva ner i över en halvtimme efteråt. Slutade liksom inte att svettas. Det rann verkligen av mig.

Idag har vi bytt telefonleverantör. Det verkar funka, men fan trot......snart måste jag byta tillbaka. Enligt vissa måste jag ha nytt simkort eftersom det gamla blir obrukbart och det var ju det jag tänkt använda....låter det krångligt? Nej, jag tänkte väl det. Det blir krångligare i verkligheten istället. Typ.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg