Intensivt

Jo det var helgen. Härlig också för den delen. Kommer ni ihåg att jag skrev om affären som ville kompensera för sega ryggbiffar. Vi var där i lördags och blev erbjudna 500 spänn. Så himla positivt. Nöjda parter och vi tjänade alla på det. Barn och barnbarn var på besök och vi hade ett par fina dagar. Nu är jag i Stockholm och efter en natt i lägenheten så befinner jag mig på vår kursgård. Intressanta diskussioner. Ska vi börja jobba i västra Afrika, kanske i Swaziland eller kanske på filippinerna? Eller alla tre länderna? Ja, det får vi se imorgon eller i övermorgon. Japp, nu kryper jag ner under täcket. Behöver min skönhetssömn mer än väl. Sov gott och dröm vackra drömmar om en bättre värld. Är det för mycket? Dröm om en bakelse då.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg