Målat vad jag måla ska

Det är åtminstone vad jag anser. Kanske är jag ensam i den åsikten. Men både söder och norrgavel är klara. Fint blev det minsann med. Fint vad det med utsikten också, där jag hängde i stegen. Nu är det söndag kväll, det vet ni väl, imorgon måndag och nästan en hel vecka i Sthlm som väntar. Är på hemmaplan på fredag eftersom det blir en föreläsning torsdag kväll på arbetarkommunen. Ska bli kul om än lite nervöst. Slökollar på fotbollen och kan konstatera att det är lika slött på planen som här i soffan. Kan undra hur barnbarnen har det i Turklandet? Skulle ge mitt lillfinger (nästan) för att se Mysan gå runt peka på glass, slush, kakor och allt annat hon kan få om hon bara pekar. Och om mor och far hennes säger okay

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg