Dag 2, Yrsel

Jaha, nu är snart dag två till ända. Är det verkligen så här man ska känna? Yrsel, trött, ont i huvudet och allmänt vilse i tillvaron.
Igår kväll gick jag och la mig redan kl halv tio. Innan dess hade jag tagit i värmande bad. Var så frusen. Natten har sedan tillbringats mellan toaletten och sängen. Gud vad kissenödig jag har varit.
De lurade på mig någon annan drick/gröt sak som jag skulle ta på morgonen. Vidrigt vill jag säga. Det smakade och såg ut som spyor. Icke mer.
Överallt ser jag mat, mat och mat. Känner mig tom och en oändlighet av påsar framför mig. Bara magen tål det. Idag har jag varit på dass med rinnande mage, ungefär sju ggr.
Nu ska jag i alla fall ge mig iväg på kontrollerad träning.
Tillbaka och träningen var riktigt kul. Flera olika stationer, varvat styrka och stepup. 30 sekunder på varje sen byter man. Allt som allt, tre rundor och sammantaget 36 minuter.
Nu ger jag magen tills på torsdag kväll att reda till sig. Funkar det inte så får jag börja äta igen. Min HC skulle diskutera det med kollegorna imorgon. I så fall blir det till att gå på ett "vanligt" bantarprogram med mycket grönt, frukt och kött. Inga vita saker. Ja, vi får se

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen