Zimbabwe

En givande och bra dag. Tuffa diskussioner och det gick som vi ville. Fick verkligen trycka på och det kändes nästan som utpressning. Hur som helst, alla är glada och nöjda. Nu fortsätter projektet och det kommer att gagna arbetarklassen här i Zim.
Ja, den där AC :n var väl inte mycket att hänga i julgranen. Den lät värre än ett tröskvärk när den sattes på. Svalare blev det dock. Det gick inte att sova något bra. Stängde av den och den fortsatte att knacka. Hade jag haft en hammare hade jag slagit sönder skiten. Har nog fått mina timmar trots allt för jag känner mig inte trött.
Maten då, omelett och bacon (här har dom bacon på kotlettraden vilket betyder inget fett och dessutom supergott) samt kaffe. Lunchen. Sallad med oxfilé. Det enda jag faktiskt vågar äta för magen. Låter väldigt lyxigt. Men betänk att det kostar 10 USD för en portion och det är mindre än 70 spänn. Har man liksom råd med.
Ikväll blir det middag med några vänner. Vart vi åker har jag ingen aning om.

Bilden är tagen från mitt hotellrum.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen