Dag ett, fortfarande

Oj oj, konfunderad, taggad och har huvudvärk.
Nu har jag haft mitt första möte med HC. Vi satt i nästan en och en halv timme. Kanske är jag ett svårt fall. Under mätning och vägning kom första chocken. Nja, jag hade väl misstänkt det trista faktum att jag är alldeles för fet och att konditionen inte är på topp, men att få det på papper är liksom nåt helt annat. Inte så mycket muskler, men däremot mycket fett. Ja, det var en dom. Andra chocken, och vilken chock det var, var när HC berättade att jag ska dricka soppor och shakes i TOLV VECKOR! Ingen mat förrän i april....hur tänker man här? Jag protesterade och sa att naturligtvis skulle det här gå bra, men jag vill göra ett litet uppehåll när jag ska till Kanarieöarna. Visst kunde väl jag få äta typ ett mål om dagen och dricka shakes resten? Min HC skulle kolla med de andra och återkomma med besked. Annars blir det fyra veckor utan mat och sen blir det en upptrappning.
Imorgon ska jag få en lektion i hur alla apparater fungerar. Här ska motioneras.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen