Över för denna gången

Nå, samtidigt som jag betalade mina räkningar så passade jag på att boka för nästa gång. Den 18 mars är det dags att inandas den fantastiska Sydafrikanska atmosfären igen.
Just nu sitter jag på rummet och väntar på min transport till flygplatsen. Man längtar aldrig hem så mycket som när man liksom är på väg att åka. Önskar bara att resan gick lite fortare. Imorgon vid lunch känner jag svensk mark om allt går som tänkt.
Är sulten, men vågar inte äta något för tillfället. Är livrädd att magen ska få spel och flippa när jag sitter i bilen. Man vet ju heller aldrig med trafiken här. Nu hittar "min" chaufför bra och kan sina genvägar så det brukar gå undan. Ops, nu knackade det på dörren. Min bil är här.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen