Mår prima

Det har sannerligen sina fördelar att vara nykter sådär en nyårsafton. Inte nog med att man är pigg dagen efter (jo, jag har sovit bra också) man har dessutom koll på hur andra uppför sig när dom är på sniskan. Inga skandaler att rapportera, och hade jag det så hade jag inte lagt dom här, tror jag. Men det var väl ett och annat höjt ögonbryn.
Idag har jag städat badrumsskåpet på gammalt skit. Herregud vad man samlar på sig av burkar och tuber av skit som man ändå inte nyttjar. Nej, det blev inte tomt, utan mer organiserat och rent. Nu ligger vi här i soffan och slappar och funderar på vad det kan vankas för middag idag. Pizza månne? Sista i livet? Näe, det hoppas jag inte, men sista på mycket länge. Idag, precis idag, om en vecka är mitt nya liv ett faktum. Sa jag att under de första tre veckorna sker det en utrensning och chockstart? Enbart proteindrycker. Inget annat. Det blir en jobbig resa till Zimbabwe och Sydafrika. Får unna mig lite skönhetsvård på helgen istället. Nya naglar kanske? Lite massage och jag överlever.
Bjuder på ett par bilder från festen igår




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen