Dag åtta - på flygplatserna

Mår bra! Vet ju egentligen inte om jag är på rätt spår men det känns fint. Till frukost blev det ett äpple, krispig bacon och ett två stekta ägg. Mellanmålet blev två kokta ägg på tåget. Lunchen åt jag på Kastrup och den bestod av en hamburgare med lite ost, bacon, massor av grönt. Kvällsmaten är nu intagen på flygplatsen i London. Det har blivit grönsaker med en kycklingröra samt ett äpple.
Har dessutom sovit bättre i två nätter nu. Undrar om det är en positiv biverkning av hälsosammare liv. Det enda som grämer mig lite är att det inte blir mycket träning i ett par veckor nu. De har inget gym på något av hotellen och man går inte gärna ut och promenerar i Harare eller Johannesburg. Ja, det får väl bli som det blir. Får se om jag kan träna lite på hotellrummet. Lyfta väska kanske?

Bilderna är från loungen i London. Har flugit så mycket nu så att jag har access till den utan att åka business.



Kommentarer

  1. Utfall, benböj, triceps från en stol, armhävningar, plankan, rumplyft. Finns massor att göra inne i ett rum:) do it!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen