En vecka senare

Ja, tiden går fort, nu är redan en vecka avverkad av semestern. 

Vi har haft några underbara dagar i Tyskland. Detta år testade vi en ny camping, en femstjärnig. Himla fin och med en massa aktiviteter, både för barn och vuxna. Barnen fick gå på mini-disco och leka med olika saker och de tyckte det var toppen. Vi vuxna åt och drack mest tycker jag. Har druckit för mycket, mest bubbel, men även några jägermeister och två mojitto. Ingen gröt på morgnarna utan frallor, samt en måltid med pasta och lax. Detta förfall resulterade i 8-9 hg viktuppgång. Så nu är jag skitsur. Jag tränade ju två gånger. Okay då, hade jag inte gjort det så kanske det hade stått 1,5 kilo plus istället. 
Nåväl, nu är det tillbaka till goda vanor. Gröt, inga andra kolhydrater och ingen jävla bubbel. Jag gör slut med det, både Ronar och Moêt. 

Idag har vi varit och badat. Kallt i vattnet, 15,5 grader, varmt i luften 29. Jag doppade mig flera gånger. 

Imorgon ska jag åka och hälsa på fina lilla mamma. Hon mår lite bättre nu.










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg