Lat

Ja, den masken har lagt sig tryggt någonstans inuti min kropp och vill inte försvinna verkar det som. Fast, kan det vara så farligt att skippa träningen en vecka? Tror väl inte det. 
Nu har Frida skapat en sluten träningsgrupp på fb och kommer ständigt känna dåligt samvete om jag inte tränar. Nästa vecka så. Vädret ska bli lite svalare och inbillar mig att motivationen ska komma till mig.
Vägning imorse och vet ni? Tror banne mig att jag tappat ett par hekto hittills under semesters. Jo, just tror, vår våg är inte riktigt att lita på. Den kan variera några hekto upp och ner beroende på var man sätter den på golvet. Jag väljer att tro på det lägsta....

Idag har jag köpt nya shorts. Det gjorde jag för en vecka sen också. Dom sålde jag till Frida. Hon tyckte dom var fina. 
Dessa satt som en smäck. Halva priset och jag är nöjd.

Vi skulle in och köpa cykelhållare till bilen igår. Det var för dyrt. Affären slutade med att vi köpte en ny cykel till mig. En Monark. Tre växlar. Svart och fin. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg