Idag är dagen efter lite grann

Och som vanligt förbannar jag min svaghet. Hade en trevlig afton med goda vänner. Det blev dock lite för mycket bubbel och med det för lite sömn. Har så in i förbannat svårt att sova när jag druckit alkohol. De gick vid nio-tiden och jag till sängs nån timme senare. Skitnatt. Ska iväg ikväll igen. Vill helst gå hem men ibland måste man göra sina plikter.
Sprang igår och det gick fint. Snabbt enligt min mening och mina förutsättningar. 4,5 kilometer på en halvtimme.

Några bilder från min Sydafrikaresa lägges till

 
Från besöket på Mandelas sjukhus

 
Fler och fler slöt upp kring oss

 
En av fotograferna som flockades i hundratal

 
Lite dans tillhör också utbildningen

 
I djup koncentration

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg