Emirates

Första gången jag flög med dom. Blev uppgraderad till business klass. Ska inte klaga men det var urtrist att vänta i Dubai.
Sov ett par timmar mellan Köpenhamn och Dubai och även ett par timmar på nästa flyg. 
Maten var bra, men tyvärr inte nåt att välja mellan efterrsom jag bokat glutenfri kost. 
Champagnen på flyget var gula änkan och i loungen Moet. Gula änkan helst klart bäst! 
Några bilder
Fina och stora bildskärmar

Min fönsterplats

Gott om benutrymme. Här sitter jag men benen rakt ut. Sovläge i 180 grader, dvs helt horisentalt. De bäddade till det hela med en bäddmadrass.

Champagne innan lyftning

Jo just, det var gula änkan

Varje säte hade en egen trådlös monitor som du styrde och tittade på om du ville. 1000 filmer och olika serier. Fanns att se.


Min mat. Glutenfritt bröd. Sallad. Kyckling med mangosalsa. Gott





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg