Har man inte att göra så skaffar man sig

Tiden fram till jul ser hektisk ut minst sagt. I veckan som kommer så har jag ett antal möte, bland annat ett styrelsemöte med palmecenter. Viktiga frågor på dagordningen denna gången.
Söndagen den 9 åker jag till Uruguay och är borta till söndagen därpå. Ett par dagar på hemmafronten sen Sthlm ett par dagar. Söndagen därpå åker jag till Nässjö. Ska ha en utbildning några timmar. Sthlm ett par dagar innan jag åker till Malta den 30 november. Kommer tillbaka den 6:e och åker direkt till Göteborg för vidare färd till Österrike. Till Sthlm och ett par viktiga möten.
Den 15 kommer ett gäng från Sydafrika till Sverige som jag ansvarar för.
Betänk sen att jag måste förbereda alla möten, fixa program och föreläsningar till våra gäster i december och göra en presentation till Nässjö. Ordna visum. Boka tid och åka till polisen eftersom passet är fullt av stämplar. Kolla så att allt är klart med redovisningarna. Revisorerna kommer i mitten av november. Suck.....trött bara jag tänkte på det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg