Zambia

Hade gärna stannat i Sydafrika ett tag till men man kan ju inte göra allt man får. 
När vi skulle checka ut så frågade managern mig om jag gillade bubbel. Han hade ju sett att jag under vistelsen beställt tar glas. Självklart svarade jag ja på den frågan. Då frågade han om jag vill ha ett glas....ja, vad svarar man på det? De hade dagen innan haft en tillställning där ett vinförslag gått in och sponsrat med sparkling wine. Utsökt gott skulle det vara och i begränsad upplaga. Flaskorna numrerade. Självklart svarade jag ja. 

När vi kom till Zambia så tog jag en runda ner till gymet. Fantastiskt fint. Jag tog en runda på löpbandet. Kändes bra. Därefter hade vi ett långt möte och diskuterade priser för företagen, när nästa möte ska vara, kriterier för vinster och mycket mer. 

Imorgon blir det först ett frukostmöte följt av gemensam lunch och avfärd till ambassaden. Där ska vi diskutera årsplan och slutrevison och,inte planer för 2015. Kvällen är bokad för en officiell middag med en del från ambassaden. 

Ska försöka hinna med att träna också. Det är ju hett här så får försöka parera in det

Ljuvlig efterrätt. Mango och jordgubbsglass med två daschar med vattenkastanj och ricottaost. Hallon culis.

Utcheckning

Bubblet. Det var gott. Riktigt torrt.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg