Kommit på varför

Åtminstone tror jag att jag kommit på varför jag blev dålig. Får helt enkelt skylla mig själv. 
Onsdagskvällen så hade vi bokat upp grillrestaurangen och det betyder att du själv lagar till maten. Självklart skulle vi grilla kyckling. La på kycklingbitarna på grillen och la tillbaka dom på tallriken. Med samma tång. Det kan räcka, minns 500 små elakingar. Det måste ha varit det. 

Idag har vi bokat en ny resa till Turklandet. 2 september nästa år. Två veckor. Ljuvligt. Ska ni med syster? Vi har våra förhoppningar att GBG-familjen ska med, åtminstone en vecka. 

Imorgon ska jag testa att baka de där bullarna. Hoppas att resultatet blir bra!  

Sitter och laddar för att ge mig ut i boden för att trampa på djävulsmaskinen. Dammsugaren skulle behöva en rastning också. Blivit lite i otakt med städfirman här hemma efter vår resa. De kommer inte förrän nästa torsdag. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg