President

Hej å hå.
Torsdag alla redan.

Igår hade jag min presentation. Sist av alla under två dagar. Det var inte roligt att vänta så länge. Nervöst och besvärligt.
På tisdagskvällen så tänkte jag, jaha...alla har en massa fina ppt och jag hade ingen. Så, snabbt som fan så gjorde jag en som skulle passa till min presentation. Det blev inget bra. Körde presentationen för ett par kompisar och konstaterade, nej, det blir ingen Ppt.
Så efter mycket väntan blev det min tur och vet ni vad? Jag var inte ett skit nervös. Ingenting. Jag hade lärt mig presentation bra och tänkte, ja, det blir ett valtal......fast med annat innehåll.
Oj gud i himlen vad kul det var! Där fanns chefer och annat löst folk men även alla mina kamrater.
Dom skulle ge feedback på presentation och den första sa: - När du ställer upp till val av statsminister så kommer jag att rösta på dig! Den andre sa; woaw, hade jag inte varit frälst innan så hade jag blivit nu. Idel lovord.
Herrejisses vad man växer. Även om jag förstår att de var ovanligt snälla!
Jag kunde hållit på i evigheter. Hade 7 minuter men jag kunde inte hålla det. Det blev typ 9.

Idag har vi pratat samhällsbygget. Deppar ihop när man förstår hur jävla illa det är. Min medicin blir, drick bubbel så glömmer du eländet. Det gjorde jag. Två glas. Nu går jag och lägger mig. Typ



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen