Vaknade med ett ryck

klockan fem imorse - Jäklar, jag har ingen flygbiljett. Brukar alltid få ett mess ett dygn innan om att jag kan checka in. Det fick jag inte igår och flyget skulle gå kl. 09:30.
Jag fick fart och gick in på internet på SAS sida.....jo, jag hade en bokning och jag checkade in.
Mejlet fick jag fem i åtta. Då satt jag i taxin.


Idag har vi pluggat Fokus-system. Hur vi håller reda på saker och ting. Det blir nog bra men jag har svårt att tro att vi behöver tre dagar för det här. Jag tror på "learn by doing"


Usch och fy. Fick ett tråkigt besked igår kväll. Det blev lite mer tråkigt idag. Väldigt tråkigt.







































































































Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen