Trevlig dag

Haft en mysig dag. Först en fika med syster och sen lite shopping på det. Det blev nagellack a la glitter. Ska ha det på utväxten på mina nagelband. Behöver inte gå så ofta då,
Sen blev det en ursnygg ring från Guess. Halva priset. Färg....koppar, kan det heta så?
Vidare till min favvobutik MQ och där blev det både kjol från Stockholm och en tröja. Snyggt ihop. 

Handlade också lite mat till min fd svärmor. Hon blev jätteglad när vi kom. Fina. 

Nu sitter vi och slappar. 

LCHF fortsätter att funka. Känner mig mindre hungrig och äter inte så ofta. 

Idag åt jag två kokta ägg och en skiva kallrökt lax till frukost. På fiket blev det en kaffe med Bregott. Hm, det gick bra sa expediten men de hade aldrig fått en sån fråga innan.
Sen var jag int hungrig förrän vid halv fyra. Då blev det två ägg igen och en tallrik grädde med tio, femton blåbär. 


Men, åh vad kul det där med intervjuer. Har varit på tre företag nu och intervjuat både medlemmar och icke medlemmar. Vilka härliga möten. Skulle nog kunna hålla på med det mycket oftare. 


Tänkte jag skulle putsa fönstren imorrn. Hoppas jag tänker detsamma imorgon. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen