Söndag förmiddag.

Åh vilken trevlig kväll igår. 
Fick en fantastiskt god måltid i min smak. Förrätten var mycket intressant och skulle vilja göra den nån gång. Verkar dock vara pillrig, men å andra sidan gillar jag det i matlagning. 
Tack syster.

Shopping igår. En köksmaskin till yngsta dottern. Födelsedagspresent inklusive julklapp. Det blev en kenwood Major. Det köpet annullerade jag när jag kom hem och såg att man på nätet kunde få exakt samma maskin 1500:- billigare OCH med blender och köttkvarn. Det fanns inte med i den jag köpte först. Sjukt. Jodå, jag hade förstått att det är dyrare i affärer som man fysiskt går till men halva priset. Näe. 
Köpte en stavmixer till oss. Stavmixenrnas RR. Bamix. Vispar grädde på sex sekunder. Gör bea på mindre än en minut. Alla ingredienser i bägaren och kör på. Så mycket bra saker kan den göra. Gubben har hängt upp den i köket för att vi ska använda den. Mycket. 

Idag blir det Stockholm. Två veckor i ett sträck. 

Körde presentationen av rapporten i fredags. För styrelsen. De antog rekommendationerna. Jag blev ansvarig tillsammans med en kvinna från Karlskrona. Oj vad kul det här ska bli. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen