Läkartid

Ringde läkaren idag och fick veta att jag verkligen inte var den enda som har dessa bekymmer med långdragen feber. Nej, det är vanligt att flunsan är långdragen. Hon tyckte jag kunde få en läkartid för en sjukskrivning. Det tyckte inte jag. Fick dock en tid till om två veckor. Det var jag som ville ha det så. Är jag fortfarande såhär då, ja då har jag tiden. Annars kan jag alltid avboka.

Är lika trött idag. Frösen med. Haft värmefläkten på hela dagen samt en superstor sjal runt hela kroppen. 
Sovit gott inatt. Skönt det i alla fall.

Asså, skulle ringa en kollega idag för att prata företagsbesök. Ringde ett företag. Ja, det var inte helt förgäves. Bokade in en tid för Lönerevision. 

Imorrn är det kontoret hela dagen. Ska bli skönt att förbereda alla löneförhandlingar för våren. 

Längtar så till sommaren, eller i alla fall lite värme. Längtar till våra resor, Malta, Mallorca och Turkiet. Längtar livet av sig på nåt vis.
Längtar också till påsk. Ungar, ungungar och svärsöner kommer hem. Ska bli härligt att träffa dom! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen