Skinka och jogging

Jomen, skinkan var jättefin. De hade förstått precis vad vi ville ha. Gubben köpte några korvar också. Dock faller de inte mig i smaken. Typ salami. Inte min melodi.

Äntligen blev det lite träning idag. Hade anmält mig till afrodans men nog fan ställdes det in. Sen flyttades det till klockan nitton. För sent för min del. Gav mig ut i naturen istället. Fem kilometer men mest pw. Sprang väl nån kilometer eller så. Skönt att ha kommit igång i alla fall.

Vi var i Kristianstad igår för att lämna in vår dator. Det växlar färg när jag tittar på netflix. Nå, det visar sig snarare att det inte funkar så bra med netflix just nu på den. Föra som har samma problem och därmed inget fel på Mac.
Sicket jäkla väder vi hamnade i. Snöstorm de lux. På vägen hem så hade det precis hänt en olycka. En odåga som varken visst sina egna eller bilens begränsningar. Rammat hela mitträcket och rätt in i en trädgård. Det unga paret väntade på polisen, kan tänka.

Måndag imorrn och många möten som väntar. Imorrn är det dock lite lugnare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen