Toppen

Var på hälsokontroll idag och gick därifrån med lätta steg.
Blodgrycket toppen.
Ingen diabetes
Totalkolestorol bra!
Det onda kolestorolet - på gränsen. Det kan tränas bort. Jag har ju inte kunnat göra det på några veckor. Det är bara den senaste veckan jag har rört på mig ett par ggr. Tre ggr i veckan och det ligger helt normalt igen, enligt Företagshälsan.
Syreupptagningen, dvs kondisen, var hälsosam. Så förvånad och glad då jag leget på "latsidan"helt ofrivilligt.
Vikten under kontroll och ligger under ramen BMI.
Nå, förbättringar då. Jo, jag ska kombinera kondition och styrka under ett pass i veckan,

Trött ikväll efter en hektisk vecka. Lite bubbel på det och inte piggade det upp.

Hej å hå

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat