Mysig dag

Vaknade halv åtta. Härligt att få sova lite längre. Tre dagar i rad annars har jag vaknat mellan kvart över fyra och kvart i fem. Ohärligt

Gubben hade köpt hem lite bubbel via nätet och en hade han satt in i kylen. Öppnade den flaskan igår. Gudars skymning. Det var det äckligaste bubbel jag druckit. Hällde ut skiten. Sen ser jag att han köpt en flaska till. Den får han dricka själv.

Ja, idag körde jag till lampaffären. Vårt lysrör på toaletten hade gått sönder så jag fick hämta det som beställdes för nån vecka sen.
Åkte in till stan efteråt för en fika. Fick en trevlig pratstund med en gammal facklig kollega från fabriken.
Handlade en jacka/kappa och ett par basic T-shirt. Härliga såna som jag köpt innan av. Funkar fint med en kofta över.

Var inne och köpte lite smått och gott som flytande tvål (det är diskmedel) som luktar ljuvligt gott. En löpare och lite ljus.

Oj, igår hade jag ett möte som blev så bra. Medlemmen blev så nöjd så hon nästan grät. Jag med. Så skönt när man lyckas att få till det så bra med lite arbete i det dolda. Kändes gott att göra fredag.

På måndag åker jag till Sthlm för fyra dagars utbildning. Intressant om rehab.

Barnbarnen vill campa i sommar. Karlskrona verkade inte falla i väl jord.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen