Dagen efter dagen

Då vi hjälpte dottern att flytta. Hon hade glömt berätta en liten detalj. Den nya lägenheten ligger på fjärde våningen och hushelvetet har ingen hiss....Jag räknade trappstegen. 61 blytunga steg upp och 61 ont-i-knät-steg ner.
Jag fick både ont i ljumsken (som in i hela tiden) o h ont i knät när jag gick ner. Ont i ryggslutet mest hela tiden. Nåväl, lite alvedon och jävlaranamma och det gick. Vi var ju några stycken som for som skållade råttor upp och ner. Det kostar på att flytta. Tusen sköna spänn som nu gått rakt in i Karlskronas ficka i form av parkeringsbot.

Gårdagen vaknades upp i någon form av lätt dimma. Träningsvärk på insidan av låren....hm. Gubben kom ner för trappan som en zombie. Han hade värk i vaderna.
Ljumsken mår bra. Knät någorlunda likaså ryggen.
Blir spännande på Vårruset på onsdag.

Jobbat en sväng idag. Alla dagar jobbar jag. Det rings och rings. Jomen, även om helgerna. Svarar dock normalt inte. Pratar de in ett meddelande så ringer jag tillbaka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen