Det var den veckan

Förstår inte vart tiden tar vägen. Trodde att jag skrev i bloggen för ett par tre dagar sen..men det visade sig vara en hel vecka.
Den blev inte lika stressig som jag trodde. Slapp att jobba igår. Det var för många som avbokade.

Gjorde att kap i veckan. Skulle köpa födelsedagspresent till gubben och hittade ett par Gant-skor för halva priset. Ett par hade de. Satt som hand i handske. Eller kanske heter det fot i sko..

Denna veckan framöver blir väl hygglig. Fast man vet ju aldrig. Måndag och tisdag ska jag besöka alla "våra" företag i Sölvesborg. Ja, vi är tre till och det blir två bilar. Onsdag förhandlingar och lite annat. Torsdag åker jag ner till Skåneland igen för en dag där vi ska diskutera Samhall. Fredag är jag ledig för vidare färd mot Stockholm. Ska bli fint väder så det ser vi framemot.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen