Ladda, ladda, laaada

hm, ibland bara undrar man. Varför inte bara ta det lugnt....fast det gör jag ju ofta.
Förra veckan var dock som ett helt inferno. Så många samtal och så många förhandlingar. Dock kändes det som i fredags att allt gick trots allt ganska bra, eller till och med väldigt bra.
Blir det lugnare denna veckan då? Näe. Inte alls. Imorrn blir det jobb till 19-20 kanske. Onsdag till torsdag är jag i Hässleholm på en ledarskapsutveckling. Fredag till lördag är jag i Höör. Japp, jag har sexdagarsvecka. Däremellan en sjuhelsikes massa förhandlingar. Måtte telefonen tiga still.

Igår var gubben och jag ute på lite motionsrundor. Han på sitt håll och jag på mitt. Fem km med hyggligt dålig tid, men va fan, en ska va glad att man har ben.
Idag blir det en runda till gymmet för lite afrodans....laddar för att åka in en stund innan för att träna lite muskler. Det behövs.

Bokade en resa till igår.....man är knäpp. Japp.
Så, så här ser det ut.
April, tre dagar i Sthlm för avkoppling. Och omkoppling?
Maj, två dagar i Malmö för avkoppling.
Juni, en vecka på Mallis. Njutning. Träning. Ätning
Juli, tre dagar i Berlin. Njutning, stressning.
Juli, fem dagar på Malta. Njutning. Träning? Avkoppling
Oktober, två veckor i Turkiet. Avkoppling på hög nivå. Träning.

YOLO

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen