.....och det bara fortsatte

Jag hade som mål att köpa en Scampi-baddräkt av en viss modell. Den hade dom naturligtvis inte. Det blev en annan av ett annat märke. Att man sen ser för jävlig ut i ett omklädningsrum är en annan sak.
Vidare till en sportbutik där vi hittade rea. Jag köpte mig ett par tights. Sköna.
Vandrade runt på stan (ja, det blev 15000 steg). Sen blev vi törstiga och hitta en bar på Östermalm. Där beställde vi in en flarra champagne av bästa märke. Gött i solen att sitta och titta på jetsetet.

På vägen hem skulle gubben in i en affär, Salming. Överraskade blev vi. Den skulle upphöra då allt såldes ut med 50-70 procents rabatt. Jag hittade ett par löpardojor som jag fick för 510 spänn. De hade kostat 1399.
Gubben hittade också ett par skor.

Vidare till ett tapasställe där vi åt en sen lunch/tidig middag. Så, så gott.

Hem och vilade en timme och sen iväg till standup comedy.  Fem som hade standup och de var av olika kvalitet. Bra som helhet dock.

Nu sitter vi på flygplatsen och väntar på att komma hem. Det ska bli skönt också helgen har varit toppen men också intensiv. Speciellt förmen gamling som mig

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen