Stavfel. Fel ord.

Ser ut som att jag slarvar med stavning och dylikt. Ja, uppenbart är det så. Vem blir em. Skola blir sola. Är blir ör. I en strid ström.
Får skulle på att jag har bråttom.

De ringde från Valjehälsan idag. Måste ta nya prover. De blodprover jag tog för en vecka sen visade sig vara lite hemolys? i sig. Så, det får bli senare i veckan. När jag nu har tid.

Började med en starkare dos av den ena bltmedicinen idag. Jag hade egentligen maxdosen men det gick att öka på om man har hjärtsvikt...det har jag inte.
Han tycker dock att mitt övertryck varierar för mycket. Hoppas det hjälper. Typ. Nu är det högt i alla fall

Gudars skymning så mycket att göra. Inte blir det bättre av att vi har ett par som är sjuka på jobbet.
Fått iväg både konkursansökan och centrala förhandlingar idag. Räknat på löner för ett par företag.
Imorrn inleds med en Lönerevision och ett rehabiliteringsmöte. Detta följs av en förhandling om arbetstider. Torsdag ser likadan ut. Nästan. Fredag med för den delen.

Imorrn kväll blir det träning. Ska ju för fan springa Vårruset i början av maj. Sämsta tid någonsin med all säkerhet.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen