En break

...från träningen. Hade anmält mig till ikväll men det hade blivit för jäktigt. Skulle hem och packa tills imorrn. Dessutom så hade jag fått min Apple Watch 4 som kom idag. Superfin och trevlig aktivitetsklocka. Inte billig men förhoppningsvis bra valuta för pengarna. 
Mäter EKG, puls och så mycket annat. 
Den kan till och med ringa 112 om man ramlar, appen måste dock installeras och sättas på. 

Hipp, hipp. Jag hade lagt ett bud på att åka businessklass till Bryssel. La det minsta man kan lägga och det blippade upp "a bit to low". Men jag struntade i det och igår fick jag reda på att vi är uppgraderade. Fast track. Lounge. Mat och champagne på flyget. Ja, det blir bra.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg