Fantastiska dagar i Rostock

Tidig långfredag. Redan kl. 02 vaknade jag av hjärtklappning och oroskänslan i kroppen. Svårt att somna om. Lyckades till slut och fick väl en kvart innan klockan ringde kl 04.

Vilken trevlig stad Rostock är. Dit skulle jag kunna tänka mig att åka igen, absolut. Att vädret var perfekt gjorde inget.
Vi var hyggligt trötta när vi kom fram. Bubbel, vin och snaps på bussen gjorde sitt till den tidiga timmen.
Jag vilade en stund men det var så varmt på hotellet så det var svårt. Låg och glodde i taket istället.

Käkade middag på hotellet. Fantastiskt gott. Var sen på några andra ställen och åt men det var inte alls lika bra.

Hotellet var perfekt, ja förutom värmen då, och låg mitt i smeten. Gratis godis och vatten i foajén och en frukost som var perfekt.
Vi fyra som reste har väldigt kul. Det gör vi om. Nångång.

Shoppade ett par jeans, 9.90€ och en skjorta/blus för några fler pengar.

Blev firad med sång på bussen när vi åkt hem. Fick en liten prosecco också.



 Bl

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg