Vad hände i fredags?

Ja det kan man verkligen undra.
Kom hem lite tidigare än planterat eftersom jag var i Kstad och mötet tog slut vid halv två. Normalt slutar vi (om vi kan) kl 14:30 på fredagen. Väder var ljuvligt och vi öppnade en plaska bubbel som vi delade. Sen blev det en GT och en till. Gubben grillade och jag fixade med tillbehör. Gott blev det och jag har ingen aning om hur jag fick till den goda broccoliröran. Jo, parmesan i men säkert en himla massa till.
Sen slocknade jag i soffan och sov stenhårt i tre timmar. Det har ALDRIG hänt.
Vinglade upp vid 23-tiden och vaknade vid fem och konstaterade att det där med att spinna skulle inte  funka. Avbokade. Somnade om och vaknade vid 10. Hm.

Idag har vi rensat i garderoberna. Ja, nu har jag inga kläder kvar. Det ekar.

Gjorde rabarberchutney och Gud så gott det blev. Fint till det mesta. Vi hade kalkonbröst med klyftisar och det var perfekt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg