Ingen lön heller

Ja, inte vet jag hur de lyckats med det, men jag fick ingen lön den 25. Inte ett ruttet lingen eller en enda krona. De ringde från lönekontoret i fredags vid fyra och undrade om jag kollat mitt konto. Det hade jag inte. Nåväl, nu är det i alla fall skickad och den finns insatt på måndag.
Nu har jag börjat virka. Virkar dukar till bröllopet i sommar. Vita fina runda. Jag borde nog virka några i tunnare garn men det tar ju en evig tid. Får se vad en kan hitta. Sanna har också börjat. Hon gör kakor. Alltså virkar kakor. Just nu håller hon på med en "dammsugare" Grön och brun ni vet. Superfin blir den. Hon har "recept" på Ballerinakex, rån, jordgubbar, princesstårta och en massa muffins.

Kommentarer

  1. Vad snällt att du virkar:) Jag får väl oxå börja lite smått. Du får visa mig när ni kommer upp. Jag traderade hem 4 stycken häromdagen:)

    Sanna kanske kan virka en kaka till My. Det hade hon tyckt om:)

    kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg