Lyxig dag

Idag har jag varit på vift. Första gången sen en vecka innan jul, och det var helt underbart. Bara att få åka in till stan och ta en fika. Sanna skulle också byta en tröja hon fick i julklapp och hon gjorde ett superklipp. Den kofta hon köpte var på 50% så det blev billigare än vad tröjan på ordinarie pris var. Jag handlade också ett par svarta skinnstövlar på Wallenbergs och de är supersnygga. Det är kul att handla där. Man får så himla bra service. I alla fall jag. Efter det tog vi en fika. Jag skulle vara snäll mot magen så istället för kaffe så beställde jag te. Pigg och Frisk heter det. Det både luktade och smakade Spa. Gott? Njae, jag vet inte.
På Trettonafton ska vi äta gott. Jag ska göra en Biff Wellington och det ska bli spännande. Jag har aldrig gjort det förut men hoppas på att det blir bra. Oxfilé kan väl aldrig bli fel.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg