Man kan må och man kan må

Nu mår jag. Inte så bra, men jag lever. Sitter på Kastrup och glor lite på folk och försöker att äta något. Inte så lätt kan jag säga när magen gör uppror så fort jag tänker på mat. Men, men, det får gå. Tack gode Gud för imodium.
Snart, om en timme eller så, då lyfter jag. Eller planet rättare sagt. Första stopp London innan mitt Afrika hägrar.Jag har en hektisk vecka framför mig. Jobb hela helgen då jag ska medverka på en workshop. Innan och efter det blir det möten och lite fler möten.
När jag kommer hem ska jag åka bort. Till Stockholm igen. Måste flytta över helgen den förste. Sen blir det påsk. Såå skönt med några lediga dagar. Tyvärr måste jag åka till storstan redan på annandagen eftersom vi får besök och vi ska ha en workshop i dagarna två. Efter det så ska maken firas. Efter det.....ja, jag är inte på kontoret förrän den 18 April. Herregud, snart är det maj.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen