Utan missöden.

Minsann, resan gick alldeles utmärkt. Inga förseningar. Inga kräkningar. Inga knäppgökar.
Jag har nu kommit på ett sätt att kunna koppla av och sova lite bättre på flyget. Nu pratar jag långflygningar. Det är att byta om till pyjamas och slänga behån. Jag vet, det ser väl inte klokt ut men det är så mycket bekvämare. Fast det är väl ingen riktig pyjamas (även om jag tror att min Lexington skulle göra sig alldeles utmärkt), nej det är ett par mysbyxor och en tröja utan krage, krås och dylikt. Så gjorde jag även denna gång. In på toa så fort jag kom ombord i London. Av med kläderna och på med nattutstyrslen. Vet ni hur kläder luktar när de legat i garderoben en längre tid? Det vet jag. Och halva flyget. Tröjan hade jag inte nyttat sen i början av tjugohundratalet, nå det är väl att ta i, och herrejävlar vad den luktade instängt, gammalt, instängt och lite gammalt till. Skulle jag ta på mig klänningen som jag kommit i istället? Efter lite funderade, nej, det var ju ingen som kände mig här i alla fall. De fick vara på.
Idag har jag varit på ett mycket bra möte. Vi bäddar för ytterligare samarbete och det är toppen. Eftersom eftermiddagen har varit "ledig" så har jag gjort en shoppingrunda. Mest handlat till barnbarnen och några pain killers till mig själv. Idag tror jag att jag gjorde ett fynd där. 200 "Alvedon" för 23 spänn. Kom igen där Sverige om ni kan!
Fredag, lördag och söndag blir fyllda av en nationell workshops. Vi startar halv nio och avslutar klockan sex. Då blir det minsann inte utrymme för varken shopping eller nån reflektion. Men vad gör det? Det ska bli hur kul som helst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen