På flygplatsen igen

Japp. Timme to leave. För denna gången. Natten har varit en riktigt eländig natt. Spring på dass mest hela tiden. Frukost hade jag ju lovat käka med de som äger hotellet. Det gjorde jag och vi hade en riktigt trevlig stund. I november så får min familj se hur det är där. Då ska vi sova på Foxwood en natt. Till ett bra pris enligt Pieter. Ägarna är superkända i SA. De gör filmer, teatrar och skriver böcker. Kul. Nå, efter frukosten blev det toa några rundor till. 8 imodium och sen dess har det stoppat upp lite. Hann faktiskt med ett möte också innan avfärd från hotellet. Skönt att komma hem imorgon även om resten av familjen är dålig. Magsjuka och halsont. Det är vad som gäller. Håller tummarna att jag klarar mig. Måste flytta på fredag. Där finns liksom inget val.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen