Ska eller ska inte?

Det är frågan det. Imorgon ska jag åka till en avdelning och hålla föredrag och får förmodligen också sitta som ordförande för mötet. Känns lite spännande eftersom det är många år sen sist. Det är väl till att hoppas att det inte blir alltför krångliga val och propositioner. Då kan det blir snurrigt.
Nå, frågan är; Ska jag boka hotell eller hoppas på att jag kommer hem? Det kan bli till att vänta några timmar och det betyder att jag inte är i Sthlm förrän vid halv tolv på kvällen. Det blir sent om man ska upp tidigt dagen efter. Dessutom är det lång dag på jobbet på torsdag. Ska på ett möte med efterföljande middag. Allt detta betyder att jag kommer att vara helt slut på fredag när det är dags för hemgång, men det är en helt annan dag.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen