Deppar

Känns inget kul liksom. Börjat deppa och tror inte att det blir bättre, fast jag innerst inne vet att det blir bättre. Men hur mycket bättre? Hur bra? Känns värre än det ser ut, inte ont nej, men kletigt och stramt och allt. 
Dagens bild.

Skönt att det som ligger som en kråkspark kring ögat försvinner imorgon. Tror jag i alla fall. 
Idag ramlade en liten tejpbit bort vid vänstra ögats ögonvrå. Ska ju tejpas igen men med vad? Vanligt tejp är väl inte att tänka på. Maskeringstejp? Nej, jag ska ju in imorrn så jag skiter i det 


Kommentarer

  1. Det har ju bara gått 6 dgr så misströsta inte ....

    SvaraRadera
  2. Jag vet men det är inte så lätt att tänka så. Nu känns det bättre i alla fall

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg