Sms till läkaren

Börjar väl bli synligt liite bättre. Men igår kväll så tyckte jag att jag fått något i vänster öga. Det skavde liksom. Det tyckte jag i morse också.
Skickade ett sms till min kirurg med lite bilder. 
Han tyckte inte det såg onormalt ut. Det är ofta att det läker olika snabbt och att ena ögat är mer svullet än det andra. På svar om skavet så svarade han att det inte fanns några stygn inuti, som en del använder sig av. Antingen var det bara en känsla pga av torrhet eller så var det nån ögonfrans, grus eller liknande. Grus kan jag bortse ifrån. Har fan inte vart ute i nån blåst. Går till brevlådan på sin höjd, iklädd hatt i h solglasögon. Skulle skölja ofta och använda salva. Annars så läker det bra tycker jag

Problemögat! Typiskt att det är det jag kan se med.

Andra ögat
Hela jag i soffan. Tror fan jag vuxit fast här! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg