Det börjar närma sig

Åh, bara ett par dagar kvar. Spännande. 
Ringde till kliniken idag och frågade om risker med att opereras när man har haft infektion precis och ätit penicillin. Sköterskan hade inga några som helst tvivel. Skulle jag ha minsta ont på måndag morgon så ska jag berätta det för läkaren så kanske han tycker att jag ska börja med en kur. Då får jag en shot innan op. 
Redan på söndag drar jag ner till Landskrona. Sover över på hotell där eftersom jag ska vara på kliniken redan klockan 7 på morgonen. Gubben får sen hämta mig på kvällen eftersom jag inte får köra bil. 

Hade tänkt ta bilder före och efter....liksom hela tiden så att ni kan följa läkningen.

Börjar allt bli lite nervös nu!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg