Ringt kliniken

Jo man vill ju vetat om det är okay att inte kunna se klart efter några dagar. Det var normalt. En del har det så andra inte. Det beror nog på att ögat tåras lite och sen rester av fet salva från kvällen. Ska inte ta den ikväll. 
Fortfarande ingen blånad precis. Man ska va glad för det lilla. 
En kollega hörde av sig och sa att om jag inte kan köra bil i slutet på nästa vecka så hämtar hon gärna mig. Vi ska ha planeringskonferens i Ronneby torsdag och fredag. Snälla de är.

Det ska bli skönt att bli av med stygnen på måndag. De flesta säger att det är så härligt. Nu är det som om man har en stor mask över båda ögonen och ibland vet jag inte om jag har glasögonen på mig eller inte.
Det fortsätter att klia. Mer och mer. Det är bra för då läker det. 
Det skönaste på dagen är när jag duschar. Att låta vattnet strila över ansiktet långsamt. Det är en Lisa för själen. 

Jodå, jag byter linne. Har flera likadana.

Dagens bild

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg