Kan se bättre idag

Det känns så skönt. 
Tog mig med hjälp av maken in till stan idag. Ville ju inte att någon skulle se ögonen och klädde mig därför i hatt och solglasögon. Det resulterade i att alla tittade på mig. Trodde väl att det var en jävla diva som gick omkring i stan.
Vet väl egentligen inte hur det är. Det gör liiiite ont i höger öga då och då, såg också i eftermiddags att det kom lite var i ögonvrån. Som ett knappnålshuvud eller så. Ska jag vara orolig nu eller? Kom lite nu ikväll också. La en sträng med salva i det ögat. Kanske blir det bättre, kanske inte. 

Åh vad jag längtar efter att få ta bort stygnen. Känns som en lermask över hela ögonpartiet. 











Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg