Förra inlägget

Skulle publiceras igår. Det gick tydligen inte igenom.
 Idag är det dag fyra efter op eller egentligen bara tre beroende på hur man räknar. 
Tycker nog att det sakteliga blir lite bättre. Har sett bilder på ett par andra vänner som opererats och mina ögon ser mer läkta ut än deras gjorde. 
Imorse efter att jag duschat så tyckte jag att det stack iögonvrån på vänster öga. Trodde det var ett hårstrå som kommit fel och hittade efter mycket om och men ett strå. Ser ju knappt, eller in i helvete suddigt från o till. Nåväl, fick tag på strået med en pincett. Inte så lyckat kan jag säga. Det var tråden till stygnen. Aj satan. 

Idag har jag sovit mycket. Vaknade vid sju efter en orolig natt. Gick ut och la mig i boden vad niotiden eftersom städet skulle komma. Sov till tolv. Så skönt.

Ett par bilder.
Kan man skönja nåt slutresultat eller? Tror nog stt jag kommer att få en globlinje. Det har jag aldrig haft.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg