Helt fantastisk med en smolk i bägaren

Var och gjorde ett konditionstest idag  Företagshälsan. Uppenbarligen har jag en hyggligt god grundkondition. På en skala ett till fem hamnade jag på 3,67. En tre är godkänd konditon på kort sikt och fyra på lång. Vägdes också och sen förra mätningen har jag gått ner sex kilo. Sen fastan har jag gått ner ett och ett halvt kilo. Min speciala fem två verkar funka.
Mina blodfetter, som jag fick mediciner för en månad sen för, har sjunkit från 7,19 till lite över tre! Helt otroligt.
Testa att springa lite idag under min PW. Kändes bra men hade inte rätt skor på så det fick stanna vid lite
Smolken då? Har fan i mig fått tandvärk. Den går inte att ignorera längre. Får väl gå till tandläkaren i veckan. 

Möte imorrn på dagen. Spelafton på kvällen. Jag vill inte vinna den jävla fula bucklan. 

Trött. Haft två skitnätter. Lägger mig nu

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg